22 лютого 2016

Натхнення від Наталії Міщенко та ONE GOGтм

Доброго-доброго раночку!
Сьогодні хоч і не сяє яскраве сонечко, але повітря наповнене свіжим присмаком весни. А, я  - бажань та ідей)
Напевне саме тому, хочу надихнути вас з самого ранку та своїми роботами, які я створила за допомогою матеріалів  від нашого нового спонсора ONE GOGтм.
Хочу вам показати свої роботи та трішечки поділитися враженнями від роботи з матеріалами спонсора.
Ніжна дитяча листівочка.
Для її створення я вікористала СКРАПБУКІНГ ПАПІР (ВЕРСАЛЬ, РОЖЕВИЙ). Він - цупкий, на дотик відповідає вказаній щільності (190 г/кв.м.), має приємний запах нового паперу). 
За допомою ОДНОКОМПОНЕНТНОГО КРАКЕЛЮРУ я задекорувала чіпборд-ліжечко від Скрап-студії "З Любов"ю". Це був мій перший досвід і вважаю його вдалим), тріщінки вийшли досить невеличкими, але для розмірів чіпборда відповидними. 
Замість брадсів я використала ДЕКОРАТИВНI ЦЯТОЧКИ CANDY DROPS (білі). Мені ну дуууже сподобались вони!!!! Маєть густу структуру, зручна упаковка для видавлювання, вони виходять просто ідеальні! і мають гарний блиск (виходять як справжні дропси). Тому їх РЕКОМЕНДУЮ)

 Тежек для дитячого дарунка.
Використала СКРАПБУКІНГ ПАПІР (ВЕРСАЛЬ, РОЖЕВИЙ), ДЕКОРАТИВНI ЦЯТОЧКИ CANDY DROPS (білі). 

Навесні хочеться яскравих барв та квітів!
Я не стрималась і створила насправді весняну роботу. Мені так захотілося почути співи птахів та помилуватися зеленою молодою травичкою). Як результат листівочка до весняних свят.
Цей соковитий фон я створила за допомогою ДЕКОРАТИВНОГО YUMMY SPRAY (зелений). Мені дуже сподобався його насичений колір. Спрей на водній основі тому з водою гарно себе веде, створюючі неповторні розводи. 
Чіпборд Рамка 07 від Вензелика я також покрила  ОДНОКОМПОНЕНТНИМ КРАКЕЛЮРОМ.
Фінальні бризги чорного кольору створила використавши ДЕКОРАТИВНI ЦЯТОЧКИ CANDY DROPS трішки розбавивши їх водою. Результат мені прийшовся до смаку, адже крапельки мають глянцевий відблиск, що додоє об"єму роботі.

Ще одна багатошарова, весняна листівочка)
Цього разу я використала вже іншу палітру, але присмак весни намагалася зберегти)
Задекорувати Чипборд маленька рамочка в стилистике ар-нуво Hr-053 від Scrapbox та поставити яскраві акценти мені допоміг ДЕКОРАТИВНИЙ YUMMY SPRAY (фіолетовий). Як бачите він гарно ліг на чіпборд та чудово наносився пензликом. Ще я доповнила роботу ДЕКОРАТИВНИМИ ЦЯТОЧКАМИ CANDY DROPS (білі) та побризкала розведеними ДЕКОРАТИВНИМИ ЦЯТОЧКАМИ CANDY DROPS (чорні).

А тепер хочу показати вам простий майстер-класс з декору конвертика.

Ось готовий результат.
Палітра вийшла неймовірною! Я навіть відчуваю запах першої травички та квітів)))
Трішки деталей.
Використала СКРАПБУКІНГ ПАПІР (версаль, рожевий), СКРАПБУКІНГ ПАПІР (флора).

Дукую ONE GOGтм  за прекрасні матеріали, з якими працювати - одне задоволення)

А вам наші любі читачі вдячна за увагу та буду більш вдячна за коментрі)))))
Діліться і ви своїми враженнями від матеріалів наших спонсорів!

Бажаю вам весни в душі!

9 коментарів:

  1. Дякую за чудовий МК!!!! Конверт чудовий!!!! Хотіла би спробувати ONE GOGтм, але поки не бачу в продажу... Є тільки опт... Почекаю, коли в наших магазинах з'являться... Дуже цікавлять "ЦЯТОЧКИ CANDY DROPS " як вони себе ведуть, як лягають... і т.п.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ирочка, спасибо за такой приятный комментарий! Думаю, совсем скоро эта марка появится в многих магазинах. От дропсов, как я и писала у меня самые лучшие впечатления! Надеюсь, вы и сами в этом убедитесь)

      Видалити
    2. Зовсім скоро буде невеличкий сюрприз, зможете придбати те що захочете, трішки зачекайте і слідкуйте за нашими публікаціями ;)

      Видалити
  2. Автор видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже класно, роботи такі яскраві і свіжі))) А продукцію я б теж спробувала)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Леночка, спасибо!) Совсем скоро у тебя появится такая возможность (подмигивающий смайлик). Жди наш сюрпризик)

      Видалити
  4. Суперские работы, очень нежные и вдохновляющие!!

    ВідповістиВидалити